Vi anbefaler at du alltid bruker siste versjon av nettleseren din.

Feilaktige SMS-er til pasienter

Noen pasienter har mottatt feilaktige SMS-er om at timen er avlyst eller endret. St. Olavs hospital beklager ulempene dette har medført for våre pasienter.

Publisert 18.11.2022
​Idet vi gikk over til nytt journalsystem ble alle timeavtaler lastet inn på nytt i Helseplattformen, noe som førte til at to identiske timer ble vist i helsenorge. Den ene duplikaten ble avlyst, og SMS gikk ut til alle pasienter ved en feil.
 
Helseplattformen A/S og Epic jobber med Helsenorge for å løse problemet.  

Vi anbefaler alle pasienter som har time på St. Olavs hospital å logge inn på helsami.no​ for å se riktig informasjon om avtalen sin. Vi sender også ut en SMS med påminnelse om timen 14 dager før timen din.
 
Informasjonen er også oppdatert på helsenorge.no, men her vil du fortsatt se de kansellerte duplikat-timene.

Kontaktperson for pressen: 

​Kommunikasjonsdirektør Marit Kvikne 
930 36 997