Vi tilrår at du alltid nyttar siste versjon av nettlesaren din.

Høresentralens servicekontor, Orkdal

Høresentralens servicekontor, Orkdal har et eget kontor for hjelp og service til høreapparatbrukere.  Vennligst ta kontakt på telefon 476 73 887 for å avtale tidspunkt for oppmøte, enten via SMS eller at du ringer. Telefonen er betjent sporadisk. Vi ringer deg tilbake.

Konsultasjon på Servicekontoret belastes med egenandel, som kan føres på egenandelskort, på lik linje med andre timer på Høresentralen.


På Servicekontoret kan du få gjort følgende:

  • Sjekk av høreapparat med enkelt vedlikeholds- og reparasjonsarbeid
  • Rengjøring av høreapparat og ørepropp
  • Etterjustering av høreapparat/ørepropp, eventuelt nytt avtrykk
  • Søknad om hørselstekniske hjelpemidler
  • Innsending av apparat til hovedforhandler for reparasjon
  • Råd og veiledning

Et høreapparat er brukers eiendom. Det er brukerens ansvar å stelle og vedlikeholde dette på best mulig måte. Utgifter til reparasjon av høreapparat ved hovedforhandlerens verksted dekkes av NAV trygd. Service som utføres av lokalforhandler eller høresentral til brukere over 18 år, dekkes ikke. Dette gjelder bl.a. enklere vedlikeholds- og reparasjonsarbeid samt materiell som anvendes under servicearbeidet.

Kontakt

Telefon

For timebestilling Servicekontor Orkdal - Ring/send SMS

476 73 887
Telefonen er betjent sporadisk - Vi ringer deg tilbake

Endring av ordinære timer hos lege og/eller audiograf - Ring

72 57 60 57

Slik finner du fram

Oppmøtested

Gå inn hovedinngang, meld deg i skranken. Ta så til venstre, heis eller trapp opp til 2. etasje - A2.

Besøkstider:
Tirsdager 08.15-14.00

 

En bygning med et stort svart rør foran seg

Orkdal Sjukehus

Sjukehusveien 3, Orkanger