Seksjonsleder Wenche Fredagsvik
Vennligst ta kontakt på telefon 902 16 994 for å avtale tidspunkt for oppmøte, enten via SMS eller at du ringer. Telefonen er betjent sporadisk , så en av våre audiografer ringer tilbake på slutten av dagen til de som ikke har fått svar på henvendelse.
Åpningstider
- Mandag, tirsdag og torsdag - kl. 08.15 - 11.15 og 12.00 - 14.00
- Onsdag og fredag - kl. 12.00 - 15.00
OBS! Åpningstider sommer (uke 26-33)
- Mandag, onsdag og fredag - kl. 08.15-11.15 og 12.00-14.00
- Stengt tirsdag og torsdag
Et høreapparat er brukers eiendom. Det er brukerens ansvar å stelle og vedlikeholde dette på best mulig måte. Utgifter til reparasjon av høreapparat ved hovedforhandlerens verksted dekkes av NAVtrygd. Service som utføres av lokalforhandler eller høresentral til brukere over 18 år, dekkes ikke. Dette gjelder bl.a. enklere vedlikeholds- og reparasjonsarbeid samt materiell som anvendes under servicearbeidet.
Konsultasjon på Servicekontoret belastes med egenandel, som kan føres på egenandelskort, på lik linje med andre timer på Høresentralen.
På Servicekontoret kan du få gjort følgende:
- Sjekk av høreapparat med enkelt vedlikeholds- og reparasjonsarbeid
- Rengjøring av høreapparat og ørepropp
- Etterjustering av høreapparat/ørepropp, eventuelt nytt avtrykk
- Søknad om tekniske hjelpemidler
- Innsending av apparat til hovedforhandler for reparasjon
- Råd og veiledning
Servicekontoret kan være stengt ved for eksempel sykdom, så det kan lønne seg å ringe på forhånd (Tlf. 72 57 54 04 / 902 16 994)