Kundesenteret

Vi er kontaktpunktet til St. Olavs driftsservice med ett telefonnummer og en e-postadresse. Vi er et felles kundesenter for alle avdelingene i St. Olavs driftsservice og gjør arbeidsdagen enklere for deg som bestiller tjenester hos oss.

Les mer om kundesenteret

Kundesenteret

Kundesenteret operativt


Kundebehandlerene ved kundesenteret operativt tar i mot og formidler alle innkommende henvendelser til St. Olavs Driftsservice. Vi er førstelinje servicepersonell for pasienter, pårørende og ansatte. Vår telefon er døgnbemannet alle dager i året.

Vi har en bred tverrfaglig erfaring som gjør oss i stand til å besvare eller videreformidle alle spørsmål og henvendelser fra våre kunder.

Kundebehandlerene er lokalisert i våre egne lokaler i 1. etg. Forsyningssenteret, samt bemanner resepsjonene i akutt- hjerte-lungesenteret, gastrosenteret, kvinne-barn-senteret og nevrosenteret.

Vår jobb er å yte god service og lette hverdagen til våre kunder.

Eksempler på våre tjenester er ID-kort, parkering til ansatte og pårørende, sengeadministrasjon, gaver og påskjønnelser, personalhytter, konferanseløsninger. Se vår tjenesteside for mer informasjon.


Pasientportørene


Pasientportørene på St.Olavs hospital frakter pasienter internt på sykehuset på Øya. I tillegg frakter vi pasienter til og fra legevakta og Øya Helsehus som tilhører Trondheim kommune.

Vi frakter også prøver som ikke kan gå i rørpost, tar imot pasienter som ankommer med helikopter til helidekket på AHL-senteret, skifter gasskolber for avdelingene og er en del av akutt- /stans-beredskapen internt på St. Olavs hospital. I tillegg bistår vi med transport av pasienter i bil til og fra sykehuset i samarbeid med ambulansetjenesten og pasientreiser.

Enheten har døgnbemanning, og en pasientportør går i snitt mellom 15 og 20 km hver dag året rundt. Vi utfører over 160.000 oppdrag pr år.

Vi betjener kundesenterets telefon på kveld, natt og helg. Vi kan også bistå dersom ID-kortproblem oppstår utenom kundesenterets åpningstid.

Du ser oss overalt på St. Olav og lurer du på noe eller trenger hjelp, spør oss, det er derfor vi er her!


Sentralbordet

Sentralbordet er knutepunktet for all inn- og utgående telekommunikasjon for St. Olavs hospital HF. Vi er ofte det første kontaktpunktet inn mot sykehuset.

Vi besvarer over 230 000 samtaler i året, og vårt mål er å besvare 85% prosent av alle innkomne samtaler innen 20 sekunder.

Vi er døgnbemannet alle dager i året. Med høy kompetanse og gode dataverktøy er vi opptatt av å yte god og hyggelig service til alle.

Kontakt

Oppmøtested
Åpningstider skranke: Mandag-fredag 07.00-15.30.
Telefon
Tlf: 06750 (døgnbemannet)
E-post
Forsyningssenteret
Besøksadresse
Prinsesse Kristinas gate 5(Google maps)
7030 Trondheim
Telefon
72573000
Fant du det du lette etter?
Vi kan ikke svare deg på tilbakemeldingen. Ikke send oss personlig informasjon, for eksempel navn, e-post, telefonnummer eller fødselsnummer.