Prøvetakingsutstyr og rekvisisjoner - bestillingsskjema

Laboratoriemedisinsk klinikk

Bestillingsskjema for prøvetakingsutstyr, fraktetiketter, forsendelseskonvolutter og rekvisisjoner:

Tidsfrister innlevering av forsendelser:

Rekvirenten må sørge for at forsendelseskonvolutten(e) er levert i Post i Butikk, landpostbud eller evt. internt postkontor innen en tidsfrist som vil være forskjellig fra sted til sted. Oversikt over Postens tidsfrister finner dere her.

Hvis du har spørsmål:

  • Kundekontakt Laboratoriemedisinsk klinikk, telefon 72 57 44 35, e-post kundekontakt.pht@stolav.no for spørsmål om bestillinger av fraktetiketter, forsendelseskonvolutter og annet
  • Logistikk og forsyning, telefon 90 98 15 80, e-post forsyning@stolav.no for spørsmål knyttet til bestilling av prøvetakingsutstyr og rekvisisjoner for Lab St. Olav (Medisinsk biokjemi, medisinsk mikrobiologi, immunologi og transfusjonsmedisin, patologi) og lab Orkdal sjukehus
  • Avdeling for klinisk farmakologi, telefon 72 82 91 00, e-post farmakologi@stolav.no for spørsmål knyttet til alle bestillinger hos avdelingen
Fant du det du lette etter?
Vi kan ikke svare deg på tilbakemeldingen. Ikke send oss personlig informasjon, for eksempel navn, e-post, telefonnummer eller fødselsnummer.